Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Γνωριμία με το Ανθομέλι

Ένα απόγευμα, η καλή μου συναδελφική φίλη Μαρία, μου έστειλε να τσεκάρω ένα blog. Επειδή ήμουν στο τρέξιμο και στο άγχος εκείνη την εβδομάδα και ότι ήθελα να χαζέψω στο ίντερνετ, το ξεχνούσα, έτσι λοιπόν, σκέφτηκα, αφού δεν προλαβαίνω να το χαζέψω με την ησυχία μου, ας πάρω μέρος στον διαγωνισμό που έχει, να το γνωρίσω καλύτερα.
Είχε έναν χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό εκείνη την εβδομάδα, και η Μαρία, ήταν ένας από τους δημιουργούς που χάριζαν δώρα. Ένας λόγος παραπάνω να ψάξω εις βάθος αυτό το blog.
Άσε που στο fb, το blog αυτό έκανε ανακοινώσεις με συχνότητα πολυβόλου. 
Όοοολα αυτά, με έπεισαν να συμμετάσχω ως διαγωνιζομένη.

Το Ανθομέλι, ξεκίνησα σιγά σιγά να το διαβάζω.
Πρόκειται για ένα blog (τι είπα τώρα). Ένα blog με δύο συντάκτριες, δύο αδελφούλες που τις χωρίζουν λίγα χιλιόμετρα (μόνο 520χλμ περίπου). 
Η κύρια θεματολογία του, αποτελείται από τα πάντα. Παιδί και οικογένεια, φτιάξτο μόνος σου, κηπουρική, βάπτιση-γάμος, συνταγές, ιδέες-πολλές ιδέες, προτάσεις και πολλά άλλα.
Είναι ένα πολύ ενεργό blog, που κατάφερε να έχει χιλιάδες προβολές από την έναρξη λειτουργίας του μέχρι σήμερα.
Οι αναρτήσεις είναι γραμμένες με χιούμορ, δημιουργικότητα παντού, στην καθημερινότητα, με άγγιξαν αμέσως. 
Βέβαια ακόμα έχω ένα πρόβλημα με την έλλειψη χρόνου, καθώς τα δυο Ανθομελιά κορίτσια αναρτούν με ταχύτητα φωτός, αλλά το παλεύω (ξενυχτάω για χάρη σας).

Το ένα ιδρυτικό μέλος, την γνώρισα και από κοντά σε ένα bazaar που ήμουν, και δεν περίμενα τόσο φιλική και ζεστή συνομιλία (αν μπορεί κανείς να την πει συνομιλία, γιατί από την αμηχανία μου δεν μπορούσα να αρθρώσω σκέψη-για λέξη ούτε λόγος!).

Αγαπητό Ανθομέλι, εύχομαι να συνεχίσετε έτσι!



     

4 σχόλια:

  1. Καλά τώρα με τρέλανες! Ευχαριστούμε πάρα πολύ! Μας τιμά ιδιαίτερα αυτή σου η ανάρτηση. Προφανώς συναντήθηκες με την Κάλη γιατί εγώ δεν σε γνωρίζω. Όπως και να χει συγνώμη για το ξενύχτι! Γέλασα πολύ με το ταχύτητα φωτός! Χαχα! Είναι πολλές 2-3 αναρτήσεις την εβδομάδα;
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλιο με πολύ ειλικρίνεια και πολύ ευαισθησία, όπως ακριβώς είναι και η συγγραφέας του η Σταυρούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σταυρούλα μου δεν έχουμε λόγια να σε ευχαριστήσουμε για την ανάρτησή σου!!! Χαιρόμαστε να γνωρίζουμε νέους ανθρώπους! Πραγματικά η γνωριμία μας ήταν σύντομη και καλο θα ήταν να μην περιμένουμε πάντα το 100% των ανθρώπων με την πρώτη γνωριμία. Ελπίζω να ακολουθήσουν πολλές για να μην τα χάσεις αυτή την φορά,χιχι! Οχι, μωρέ, γλυκούλα ήσουνα... ντροπαλή και ευαίσθητη!!! Σε φιλούμε και φυσικά καλή χρονιά!!!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα ανθομελάκια είναι πολύ γλυκά και εχουν από τα καλύτερα blog. Βρίσκεις τα πάντα δοσμένα με πολύ αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή