Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Αναρχικές σκέψεις

Λένε ότι η καλή ημέρα από το πρωί φαίνεται. Σίγουρα έχει τύχει και σε εσάς, να πάει στραβά και ακόμα πιο στραβά, και να καταλήξει θεόστραβα μια πανέμορφη (στην αρχή της), ημέρα.

Σήμερα λοιπόν, με το που βγήκα έξω, είχε έναν ουρανό...άλλο πράμα! Ήταν γαλάζιος! Το'χετε ξαναδεί αυτό το χρώμα; 
Και ένας ήλιος...άλλο πράμα! Ήθελα να κάνω επιτόπου μεταβολή προς το σπίτι και να βγάλω παλτό, ζακέτα, καλσόν, ορειβατικές κάλτσες και μπότες, και να βάλω τα αγαπημένα μου: σορτσάκι, κοντομάνικο, γυαλιά ηλίου, καπέλο, σοσόνια και αθλητικά!

Σχεδόν αμέσως έβγαλα αυτές τις αναρχικές σκέψεις απ'το μυαλό μου και συνέχισα τον δρόμο μου προς το μετρό, και κατά συνέπεια προς τη δουλειά. 
Όχι ότι δεν ήθελα να πάω... Αλλά δεν ήθελα να πάω! 

Θέλω την καλοκαιρινή αμφίεσή μου, με έναν παγωμένο καφέ, ή τσάι, ή smoothie, ή γρανίτα, ή παγωτό και το καπελάκι μου...και τάβλι!
...και άμα σκάσω από τη ζέστη (παρέα με τα τζιτζίκια), να πάω να κάνω ένα μπλούμ στο συντριβάνι! 
(Υπέροχη ιδέα για απογευματινή βόλτα). 
(Να την κρατήσω στα υπ'όψιν).


Πότε θα'ρθει το καλοκαίρι...;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου