Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Ακούσατε, ακούσατεεε...

Ακούσατε, ακούσατεεε...
Με μεγάλη μου χαρά παρουσιάζω τη δουλειά μιας νέας κοπέλας στον τομέα του πλεξίματος! (εγώ δεν σκαμπάζω -ακόμα- στο πλέξιμο και ειδικά στο ράψιμο- κι όμως, ούτε ένα κουμπί!)

Αποστολή της είναι: τα χουχουλιάρικα κασκόλ (θέλω εκείνο το γαλαζιο-μπλε. Και εκείνο το φούξια.), γκέτες, μανίκια(!), καθώς και παιδικά πλεκτά (ζακετάκια, κασκολάκια, κουβερτούλες), όλα σε χρώματα της επιλογής μας.

Επισυνάπτεται ο διαδυκτιακός χώρος για τα "εκθέματα" Konstantina Crafts..., που σύντομα θα συμπεριλαμβάνει και άλλου είδους δημιουργίες.

...κι επειδή έχω μεγάλη αδυναμία στο να χαρίζω (=βουλιάζουν τα καράβια μου) και στους κουμπαράδες παντός τύπου, με κάθε ζήτηση πλεκτού, θα σας έρχεται κι ένας κουμπαράς μαζί (εάν ξεμείνω από κουμπαράδες, θα αρχίσω να στέλνω απ'τα υπόλοιπα)... Χαρισμένος από εμένα ώστε όλοι να ξεκινήσουμε να γεμίζουμε τον κουμπαρά μέχρι πάνω!
  Έυχομαι να φτάσετε στο σημείο να θέλετε να ρίξετε κέρματα, και να μην μπορείτε απλά επειδή θα έχει γεμίσει!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου