Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Vanilla for Bliss

Η Όλγα.
Ή αλλιώς, Vanilla for Bliss.

Είχα την ευκαιρία να την γνωρίσω όταν κέρδισα το δώρο της, για τον Χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό από το Ανθομέλι.
Και χωρίς να το περιμένω είχα κληρωθεί τα χριστουγεννιάτικα στολίδια από τσόχα, της Όλγας.
Πόσο χαίρομαι που δεν μου έτυχε εκείνο το χαλαρωτικό μασάζ που επίσης δήλωσα!
Μετά από συνεννόηση με την Όλγα, μου έστειλε το δωράκι μου. Το περίμενα πως και πως... Όταν τελικά το έλαβα, με περίμενε στο γραφείο μου. Το άνοιξα με προσοχή, και έβγαλα από μέσα την καρτούλα με το λογότυπό της Vanilla for Bliss, και τις ευχές για τις γιορτές. Αυθόρμητα, έκανα να μυρίσω την κάρτα. Η Vanilla βλέπετε, με έκανε να θέλω να μυρίσω...ευδαιμονία.

Έβγαλα τα χριστουγεννιάτικα στολίδια από τον φάκελο, και ξετρελάθηκα, μόνο που δεν έβαλα τις τσιρίδες από την χαρά μου (Όλγα, δεν μπορείς να φανταστείς τι έγινε, τα έδειξα σε όλους, έτρεχα από γραφείο σε γραφείο σαν παιδάκι, κρατώντας τα προστατευτικά, και τους ρώταγα "δεν είναι πανέμορφα;;;" και όλοι ενθουσιάστηκαν μαζί τους). Ήταν πανέμορφα! Αισθάνθηκα μια ζεστασιά, μια ηρεμία, το μεράκι της Όλγας, τα στολίδια στην εντέλεια φτιαγμένα, όλο το χειροποίητο το ένιωθα, μου μιλούσε! 

Τα στολίδια/γούρια είναι τόσο όμορφα, που το δέντρο δεν ταίριαζε μαζί τους. Περιπλανήθηκα σε ολόκληρο το σπίτι μου και δυσκολεύτηκα πάρα πολύ για να βρεθεί το κατάλληλο σημείο για αυτά. Όλα έμοιαζαν τόσο...άχαρα μπροστά τους. Τελικά, τα κλαδιά φυσικού πεύκου και κουκουνάρια συμβιβάστηκαν.
(Φωτογραφία θα βάλω μόνο αν καταφέρω να αποτυπώσω στο μέγιστο την ομορφιά τους).

Κι έτσι, το Vanilla for Bliss κέρδισε μια θέση στα αγαπημένα μου...
Καθώς και στο blog μου.  

2 σχόλια:

  1. Έτσι πες μου για! Τώρα συνδέω τα ονόματα! Καλώς σε βρίσκω και στο blog σου! Χαιρόμαστε ιδιαίτερα όταν εκτιμούν οι νικητές μας τα δώρα μας!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δηλώνω απλά κατακολακευμένη ... τι άλλο να πω μετά από τέτοια λόγια;
    Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν και σε ευχαριστώ ακόμη περισσότερο!
    Καλή Χρονιά!

    (αυτό με τη μυρωδιά της βανίλιας, απορώ πως δεν το είχα σκεφτεί, θα το εφαρμόσω από εδώ και πέρα!)
    φιλιά,
    Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή