Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

Αποστολή: Σπιτική μαγιονέζα !

Μέχρι τώρα ζούσα με τον φόβο και τον τρόμο των συμπτωμάτων της αλλεργίας μου στα αυγά. Αλλά τον τελευταίο καιρό τον αψηφώ, και διστακτικά δοκίμαζα μαγιονέζα του εμπορίου. Αλλά και σως μουστάρδας (που φυσικά περιέχει μαγιονέζα, που συνήθως περιέχει αυγά). Όλως παραδόξως, δεν έπαθα κάτι. Αρχίζω πλέον να εκτιμώ την συγκεκριμένη εταιρεία. Και ξεκίνησα και πάλι να λατρεύω την σως μουστάρδας που περιέχει μαγιονέζα χωρίς αυγά. (Σως μουστάρδας ήταν αυτή που κάποτε με ξετίναξε και την έκοψα μαχαίρι για πάνω από 15 χρόνια).
Προχτές λοιπόν, τελείωσα εγώ την μαγιονέζα από το βαζάκι, και όταν γύρισε σπίτι ο άλλος, δεν είχε γι'αυτόν. Είχα αφήσει και το βαζάκι με τα υπολείμματα στο ψυγείο, σε εμφανές σημείο, ώστε να μου θυμίζει ότι ήρθε η ώρα και η στιγμή, να επιχειρήσω να φτιάξω την δική μου σπιτική μαγιονέζα, χωρίς αυγά, ή έστω, με ένα. Το πολύ.
Εξοπλίστηκα με διάθεση, και ξεκίνησα. 
Η πρώτη συνταγή που έπιασα, μου κέντρισε την προσοχή καθώς μου φάνηκε εύκολη gourmet, Σπιτική μαγιονέζα, η ..."πολύφερνη": Επιχειρήστε την!, ενώ πήγαινα καλά, ε, κάπου την έκανα την πατάτα μου ως συνήθως, και το αποτέλεσμα ήταν για πέταμα. Θα την ξαναπροσπαθήσω στο μέλλον.
Η δεύτερη, Μαγιονέζα χωρίς αυγό!, ήταν στην ουσία ο τίτλος που με παρακίνησε να την φτιάξω. Πανεύκολη, μου πήρε πέντε λεπτά να την φτιάξω, απέκτησε υφή όπως του εμπορίου... μόνο που όταν είσαι συνηθισμένος σε κάτι, δύσκολα αλλάζεις συνήθεια, κι έτσι αυτή η μαγιονέζα δεν μου "κάθεται" -ακόμα- καλά. Σαφώς, μετά από κάποιες δοκιμές, θα καταλήξω στις ιδανικές αναλογίες ή extra συστατικά, για να την φέρω στα μέτρα μου. Και όταν την βρω... είμαι σίγουρη ότι δεν πρόκειται να ξανα-αγοράσω μαγιονέζα... 

Yummy yummy yummy yum.......



Καλή επιτυχία!
∙~∙
Η συνταγές είναι από το site Οι Συνταγές της Παρέας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου