Κυριακή 5 Απριλίου 2015

The Adventurers - 11th Floor

Bye bye beautiful, Bye bye dearest Bristol.
Ημέρα γυρισμού. Τίποτα σπουδαίο. Οι προηγούμενες ημέρες ήταν πολύ όμορφες, επιτέλους με παρέα. Δεν πέρασε ούτε μια μέρα που να μην μιλήσω με τουλάχιστον τρία άτομα, σε πλήρη αντίθεση με την σιωπή των αμνών του περασμένου χρόνου, που ακόμα κατατρέχει την καθημερινότητά μου.
Επιστρέφω με έναν αέρα αλλαγής. Και με ένα επίμονο κρυολόγημα.
Από όλα αυτά, επιλέγω να κρατήσω τις χαζοχαρούμενες φωτογραφίες μου-που αν μη τι άλλο, μου άλλαξαν τη διάθεση, την ηλιοφάνεια που πετύχαμε (πρωτοφανές), την ευδιαθεσία καθώς και μερικές συμβουλές που μου έδωσαν άτομα που τα έχω συναντήσει δυο-τρεις φορές ή και καθόλου, αλλά φαίνεται πως με καταλαβαίνουν σαν να με ξέρουν χρόνια.

So...keep dreaming, and tring to make your dreams real!

Special thanks to Thomas, Konstantinos and Alexandra.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου