Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Ευχαριστίες

Ευχαριστίες έχω δώσει; Όχι, δεν έχω δώσει.
Επιτέλους βρίσκω λίγο χρόνο να δώσω τις ευχαριστίες μου, σε όσους βοήθησαν και προσέφεραν στο Παζάρι. 

Το παζάρι τελείωσε, επισκέπτες πολλοί δεν ήρθαν, και πολλά πολλά αντικείμενα περίσσεψαν. 
Παρόλα αυτά, μαζεύτηκε ένα αξιόλογο ποσό, το οποίο κάλυψε μέρος των εξόδων για τη γέννηση του μπέμπη, που μόλις προ ολίγων ημερών ήρθε στον κόσμο μας!
Ναι, ο μπέμπης γεννήθηκε! 

Κι εγώ με τη σειρά μου, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω προσωπικά και έναν-έναν ονομαστικά,για την πολύτιμη βοήθειά σας.

Για τη συμμετοχή τους στο παζάρι: 
Άρτεμις
Εύα
Όλγα
Κατερίνα
Δημήτρης & Μαρίνα
Ελένη
Ανδριάνα & Χριστίνα
κα. Κική
Φρόσω 

Για την προσφορά σε αντικείμενα:
Σοφία Λίτσα
Μαρία Κοντογεωργίου
Νάσια Χολέβα
Χαρά Μπουργάνη
Μάχη
Ζωή Αδάμ
Γιώτα Δεμοιράκου
Λιάνα
Τόνια
Πόπη
Τατιάνα Θεοδώρου
Κατερίνα Αποστολάτου
Χριστίνα Γιάγκα
Γιάννης "Πάτερ"
Γιώργος Χόντος
Δέσποινα Δεληγιάννη
Κωνσταντίνος Σκουραδάκης

Ευχαριστώ όοολους όσους ήρθατε και χάζεψαν τους πάγκους.

Τέλος, για την παραχώρηση χώρου και για την ανεκτικότητά τους, 
Φίλοι, σχοινοσύντροφοι, συνορειβάτες, ευχαριστώ!

Σύντομα θα κυκλοφορήσει και η λίστα με τα αντικείμενα που περίσσεψαν. Όποιος ενδιαφέρεται,μπορεί να μου στείλει ένα mail στο shaidalis@yahoo.gr


ΥΓ: Αν άφησα κάποιον απ'έξω, συγγνώμη!

Τα σέβη μου,


Stavrou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου