Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

(Απολαύστε υπεύθυνα) - Αποτελέσματα ψηφοφορίας Γιατί εσείς οι μοτοσυκλετιστές Δεν φοράτε κράνος;

...Ξέχασα να ανανεώσω την ημερομηνία λήξης της ψηφοφορίας, και αυτή...έληξε!
Δυστυχώς-ευτυχώς για σας- δεν μπορώ να "ανοίξω" την ψηφοφορία για να ψηφίσετε-λες και θα ψηφίζατε, τόσους μήνες που την έχω εκεί, μόνο 3 άτομα έριξαν την ψήφο τους-, με αποτέλεσμα την αναπόφευκτη ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, τα οποία σε καμμία περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν ούτε ένα σεβαστό δείγμα ερωτηθέντων. Ή μήπως όχι; Αν κρίνω ότι οι περισσότεροι δεν έδωσαν σημασία σε μια απλή ψηφοφορία, γιατί να δώσουν σημασία σε κάτι που αφορά άμεσα τη ζωή τους;

Στην ερώτηση λοιπόν "Ποιός είναι ο λόγος για τον οποίο εσείς οι μοτοσυκλετιστές Δεν φοράτε κράνος;", την προτίμηση κέρδισαν οι παρακάτω απαντήσεις. (Απολαύστε υπεύθυνα):

Τα μυγάκια και τα λοιπά ιπτάμενα έχουν τέλεια γεύση.   1 (33%)

Το μαλλί μου είναι σημαντικότερο από όλο το υπόλοιπο κεφάλι...δεν πρέπει να χαλάσει σε καμία περίπτωση.   2 (66%)

Ο αγκώνας μου/ο καθρέφτης μου χρειάζεται περισσότερη προστασία απ ότι το κεφάλι μου.   0 (0%)

"Γιατί να πληρώνουμε για κράνος? Αν είναι να σου τύχει, θα σου τύχει με ή χωρίς κράνος."   2 (66%)

Με πονάει ο αυχένας μου απο το κράνος.   0 (0%)

Με πιάνει φαγούρα στα μαλλιά.   1 (33%)

Γιατί οι φίλοι μου θα με κοροιδέψουν αν φοράω.   1 (33%)

Γιατί βαριέμαι να το κουβαλάω μαζί μου.   1 (33%)

Γιατί μου μειώνει την ορατότητα.   0 (0%)

Γιατί είμαι βλάκας / καθυστερημένος / ηλίθιος.    1 (33%)

Γιατί η μ@λ@κία είναι ανίκητη.    1 (33%)

... γιατί μου αρέσει να παίζω με τον Θάνατο, απλά δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμη οτι αυτό κάνω... .   0 (0%)

Γιατί το κεφάλι μου είναι άδειο και άχρηστο ούτε σι άλλως.    1 (33%)

Εντάξει μωρέ, σιγά τώρα... .   0 (0%)

Σιγά με το παπί και να πέσεις δε χτυπάς.    1 (33%)

Γιατί με ζεσταίνει.   1 (33%)

Γιατί έχω αλλεργία στο κράνος.   0 (0%)

Γιατί κάνει πυτιρίδα.   1 (33%)

Γιατί είναι ακριβό.   1 (33%)

Γιατί έδωσα ένα σκασμό λεφτά και δεν θέλω να το χαλάσω/ γρατζουνίσω... . 1 (33%)

Γιατί οι γκόμενες δεν θα βλέπουν ποιος είμαι.   1 (33%)

Εγώ είμαι σιδεροκέφαλος και να πέσω δεν θα πάθω τίποτα!   0 (0%)

Γιατί πάω μόνο μέχρι τη γωνία.   1 (33%)

Γιατί άμα πέσω με την μηχανή, και χτυπήσω άσχημα δεν θέλω να ζήσω και να είμαι σε κώμα ή παράλυτος για μια ζωή...άμα πέσω και χτυπήσω άσχημα να πάω μια και καλή.   1 (33%)

Για να φοράω γυαλιά ηλίου.   0 (0%)

ΆλλοΗ οδήγηση χωρίς κράνος, είναι σαν το σεξ χωρίς προφύλαξη. Μπορεί να είναι επικίνδυνο, αλλά γουστάρω περισσότερο!


Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω τους τρεις ψηφοφόρους που βοήθησαν ώστε να καταλάβουμε τι γίνεται στο μυαλό των αναβατών δικύκλων.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου